29 Sep
29Sep

Tegelikult on enamikel juhtudel võimalik juba kuulutuse järgi kindlaks teha, et kas autot müüb edasimüüja (vahendaja) või tegelik auto omanik.

Autoärika kuulutuse tunnused:

1) Nime puudumine kuulutuses. Ärikad tihti väldivad oma nime kasutamist, sest nad ei ole tegelikult auto omanikud ning muidu tuleks nende nime googeldades välja paljud automüügikuulutused. Seega kui kuulutuse lõpust puudub nimi või on nimeks märgitud "BMW", siis on üsna reaalne, et tegu on edasimüüjaga.

2) (Väga) ilusad pildid. Ärikad on head fotograafid. Autod on puhtad ja läigivad. Pildid on ilusad ja tihti isegi kunstilised. Paljud eraisikud ei viitsi oma autot enne pildistamist isegi puhtaks pesta. Pildid võivad olla udused või hämaras tehtud.

3) Peidetud numbrimärk. Ei ole ise sellest lõplikult aru saanud, aga olen märganud, et ärikate kuulutustes on tihti numbrimärk kas välja photoshopitud või lihtsalt eest võetud.

4) Erinevad turunduslikud sõnad pealkirjas. "MOMENTUM AWD", "INDIVIDUAL LSD", "SPORTLINE XENON LED". Tavaline eraisik, kes oma autot müüb, ei pane reeglina kuulutuse pealkirja varustuspaketti ja lisavarustust.


Kõik nimetatud punktid ei ole loomulikult reeglid, aga neid kombineerides on siiski võimalik oletada, et kes tegelikult autot müüb.


Palle Kõlar / Autoärikas.ee BLOG

Comments
* The email will not be published on the website.